23.3.2014

Asiat joita himoitsen kokoelmaani!

TOP 3 asiat joita tahdon kokoelmaani
                                                          
                                    1. Riki pehmo                                      
En tiedä mikä minua pehmoissa kiehtoo,
ehkäpä se, että ne ovat harvinaisia.
Hinta kuitenkin on tällä hetkellä ongelma, mutta
olisi mahtavaa omistaa jokin pehmo!
Riki pehmoon olen eniten tykästynyt.
Mielestäni kaikista pehmoista se on 
parhaiten onnistunut, ja eihän sitä tiedä
vaikka jonain päivänä se kokoelmastani löytyisi.


2. Kaikki GDW Figuurit
Omistan yheden figuurin, ja siitä
lähtikin into kerätä jokainen.
Se ei nyt varmastikaan heti tule tapahtumaan,
mutta toivottavasti jonain päivänä.
GDW figuurit ovat kuitenkin melko edullisia.


3. Kaikki GNG ja GDW suomimangat
Olen jonkin aikaa keräillyt noita nyt aktiivisesti,
mutta monta osaa on jäänyt välistä.
Olen nyt asettanut itselleni tavoitteen hankkia nämä kaikki.
Yksi osa ei kovin kallis ole, mutta kun sen rupeaa kertomaan
koko sarjan pituudella, summa on aika suuri.
Tämä nyt ei silti niin suuri juttu ole, että uskon kykeneväni siihen. 


Tässä olivat asiat joita tällä hetkellä himoitsen kokoelmaani,
olen aika varma että nämä asiat vaihtuvat, uuden päivityksen teen sitten,
kun olen jotkut näistä hankkinut.

Postausideoita minulla riittää, mutta ehdotelkaa toki!
Mitä te himoitsette kokoelmaanne?

2 kommenttia:

  1. Himoitsen eniten kokoelmaani John ja Weed pehmoja. Sitten olisi kiva, jos saisi puuttuvia julkaisuja ja kaikki hopeiset sekä pronssiset GNG:n figuurit. Lisäksi kaipailisin keräilykortteja, -tarroja, keräilykorttibokseja ja Ginin kuvalla varustetun nimmarikortin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään juuri ihailin noita keräilykortteja, ja nimmarikorttia en tullut ollenkaan ajatelleeksi. :'D
      Kiitos kommentista!

      Poista